DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Dagen

Idag vaknade jag först 23 nån gång av att brorsan komme hem sen så vaknade jag vid 5 av att mac gnällde och slutligen så vaknade jag vid 10 och gick och duschade och så och sen gick ja ner för att käka.

Jag har latat mig framför tvn istort sett hela dagen känns d som :P
eller nja. hjälpte till med maten, eller var det igår.
ja d är värkligen svårt att minnas.
Gjorde alla fl klart Filmanalysen och lämnade in den igår innan jag gick och la mig. :D
Vad duktig jag känner mig, hoppas bara att den går hem. :)


Ikv har jag suttit och sett Stjärnor på is och jag röstade 3 ggr på Markus Fagervall för att han tyckte jag har varit bäst hela tiden.
Ja och han vann ju så jag hade ju som tippat rätt också för en gångs skull hehe.

Sen så såg jag självklart Svensson Svensson vilket är något jag inte kan sluta se.

Ja jusst d jag har tagit lite ego bilder med mobilen också :P
får jag ju inte glömma.
här har ni ett smakprov.
Inte riktigt super kvalité men det får ni leva med. En mobil är en mobil som man ringer med inte för att ha den som kamera.
+ jag var lite lat för att använda min system digital kamera som jag faktiskt äger.

På bilden får ni också se toningen som jag gjort i veckan. det är mörkbrun med ton av lite röd/lila.

fixat till håret och så.



Nä men nu ska jag ta och gå och lägga mig har varit trött nu ett bra tag men som sagt var ju bara tvungen att se tv eftersom min favvo serie går på lördagar kl. 21.30 på 1 an som jag skrev tidigare längre upp.


Gnatt


//Disturbedkarro eller Dymn om ni skulle känna att det känns bättre.
2008-12-06 @ 23:26:19 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0