DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

jobbiga dagar.

2 daqen jag är hemma från skolan nu.
helt sanslöst vad tid det tar att bli frisk.
men imorrn far jag till skolan fasst jag inte är helt frisk.
har inte tid att vara hemma.
har ändå som varit hemma i 4 dagar då :P eftersom jag bara gick ut en gång i helgen och det var på lördagen.

nu sitter jag och dricker juice och äter mörk chocklad  och lyssnar på mysig musik :D

nästan nyss tagit värktablett för att jag har ont i skallen.

haha hoppas det var någon som tyckte det här inlägget var kul och intressant att läsa :P


nu ska jag fortsätta och vila mig och ta det lungt.

får hoppas att jag orkar börja förstätta träna lite mer på matten inför provet.


// Disturbedkarro
2008-12-02 @ 11:48:13 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0