DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Krativitet!

humh.. hur skulle jag lyckas göra en egen blogg loyout nu när jag inte äns kan byta till dom som redan finns.

jag måste vara kassast på sånt här.

men alla fl.

jag tycker jag varit duktig idag har faktiskt övat på piano läxan en längre stund och det var faktiskt kul :P
vilket var ett tag sen.

Jag har en inlämmnings uppgift en "filmanalys" som ska lämnas in imorrn vid 23 tiden.
jag har inte äns börjat.


jag har haft 2 lektioner ena var kulturhistoria vilket suger och det andra var klasstid vilket vi har med samma LÄRARE >.<
jag blir tokig på den kvinnan gahh.. O.o 

kan nog mer om hennes liv än man kommer kunna om kulturhistoria när kursen är klar.
helt sjuk må ja d säg .


Jag har varit helt död fast vi istortsett inte gjort jusst något idag som jag skrev ovan.
Men den underbara förkyldningen sitter fortfarande kvar i kroppen som gör så att man blir 100 gånger så lat än man är i vanligafall och 100 gånger så trött.

jusst vad man behöver när man har 2 prov man ska palla med nästa vecka.
gahh O.o

Comatose

nä fy å ursh :P
näs´n ba rinn å ögen håll på å fall lös tro ja och lungerna vill också rymma.

Ordet Kreativtet passar inte mig alls.
Man ska vara kreativ hela tiden och man blir trött å läss PROSIT! helt enkelt.



Tagga alla fl Bowling nästa fredag hoppas alla kan :)

jag är bara för bäst på bowling också.
Inte för att skryta men.
Jag har fått strike första gången jag äns prövade bowla.
Eller kanske är tur vad vet jag.
Men det var något jag minns och det var att det var omöjligt att få bollen i dom här rännorna
 som alla andra gjorde så nåt fel borde jag ju ha gjort.
För dom andra hamnade ju kloten ofta i dom här rännorna och jag lyckades inte äns en ända gång.
Jag minns också att det fanns fin belysning längs hela banan och jag kände mig så speciell för det var bara så på banan jag spelade på  d ni ;)
Har för mig att dom var typ röda, väldigt snyggt var det alla fl.


får väl hoppas att jag slipper känna mig konstig och annorlunda och så och att klotet hamnar i rännan som för alla andra den här gången.


Nä nu måste jag gå och försöka få nå läxa gjord kan ju inte vara helt hopplös och lämna in försent när man har vg i alla andra uppgifter i kursen.
Det vore extremt dåligt.

Fast jag har ju som varit sjuk sen i lördags. fast d ä ju bättre nu men jag är ju så trött.


Jaja jag få si hur ja gör.



btw :P jag får ju inte glömma att nämna att jag tona håre igår så nu är det mörk brun röd /lila nånting. Inga slingor kvar bara nyanser av lila och rött men det mästa blev mörk brunt.


Gnatt



//Disturbedkarro




2008-12-04 @ 19:56:08 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Comatose <3

Tagga bowling x) (inte jättemkt men... hoppas det blir bra ändå ;D)

2008-12-05 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0