DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Kunde det inte ha vara en bra dag ett tag länge än en timme?

Strul dagen då >.<

han knappt äta någon frukost.

Komme vanlig tid till skolan för att jag trodde vi skulle ha lektioner på morgonen eller alla fl individuella val men icke de visade sig att alla lektioner innan lucia firandet var inställda.
Men halva skolan visste inte om det.
Min lärare i individuella val bl.a  och jag >.<

Sen så var det ett fint lucia tåg ändå.
men hade långt hål eftersom vi skulle se det kl.10 och jag var där innan 8.25.
snacka om drygt.

men efter så visade det sig att vi inte riktigt visste om det skulle bli någon kulturhistoria direkt efter lucian men det var det inte och sen hade vi bara redovisningar där den halvtimmen vi hade.
Så då passa jag på att köpa en macka och festis för att orka med allt innan lunch.
Efter det så hade vi lunch sen hade jag piano vilket var okej.
Efter det var det historia och där var det ett himla liv om provet dom flesta haft och om upplägget av redovisningarna och bla bla...

Sen kutade jag ner till stan och träffade jag töserna vilket var mys.

Sen tog vi bussen till bowlingen och där var det någon som blev sjuk så det blev omväg till sjukhuset.
Sen så var det kul att bowla jag blev 2 och 3 så det gick ändå rätt bra.
men vi var ju bara 4 pers men.

Sen så skulle vi ta bussen tillbaka till vasaplan och sen bussen hem.
Men det visade sig att inga bussar gick eftersom det hänt någon olycka och det var för halt så bussarna väntar på sandbilen så ringde till farsan och han sa att han skulle hämta oss på ett tag.

Ja vi spelade i en timme och vi var klara vid 5 och jag är hemma nu nästan 8.

det gick liksom inte klämma ur sig ordentligt att han inte hade möjlighet att skjutsa oss hem för att han hade andra grejjer som han var tvungen att göra.


Nu vet jag inte änns om det är värt att äta, finns typ inget hemma som jag skulle kunna tänka mig och äta och är inte heller sugen på något.

är trött och har ont i huvudet så det är väl anledningen till att gå ner och äta.

Känns inte direkt som man blir poppis bland sina vänner när man väntar på skuts i en timme efter att ha väntat en timme på buss.

ungefär 2 timmar väntetid för att få tag på skuts.



Jag är inte glad kan jag ju säga.

Vi som hade så kul när vi bowlade och så och sen så blir det så här skit av att ens förälder inte kan klämma ut sig att den inte har tid att skutsa hem än.


gahh...


Detta är inte min dag.


nu ska jag gå och försöka hitta något att äta.


//Disturbedkarro
2008-12-12 @ 19:53:29 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0