DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Lovley Dentist

Barn mat är typ ända kosten man kunnat äta idag.
eller nja.. det känns typ som barnmat alla fl :P
men sånt som är mjukt och lätt tuggat.


Kan ju säga att tandläkarn är fjantig >.<


Idag for jag till skolan med halva munnen bedövad, riktigt mysigt.
Grejjen var den att jag inte kunde prata eller äta så bra.
halva tungan var ju bedövad med >.<
3 bedövnings sprutor och en tuss bedövnings salva var väl allt.
Drog ut en liten bit som blivit kvar från en mjölktands rot av nångon underlig anledning så märker dom det förrns nu.
Aja men sen så lagade jag ett hål ochså.

Tandläkar skräck kan man får för mindre.
hatar det där förbannade ljudet och den där ilande kännslan som man ändå kännar fasst dom bedövat en gång så då bedövar dom mer och ja man ska ju kunna leva sen också.
kände som jag fått ansiktsförlamning, halva underläppen skiftade i blått.
tur att ingen undrade va fan man gjort.

A d känns dessutom fortfarande knäppt i käftn >.<
de ömmar typ så fort jag öppnar munnen.
inte så kul, men d gå å leva vä.

Humh.. som tur är så dröjjer det väl flera år till nästa besök :P

Börjar hata sprutorna som man får tandläkarbedövning med.
dom sticker typ in hela sprutan upp i hjärnan, det är sjukt obehagligt och gör dessutom ont.
D har jag typ inte uppleft förut, hon kan ju int va särskillt skicklig på det där att sticka folk i munnen.






Nu ska jag gå och fortsätta med att störa mig på min mun och mina tänder som ständigt får hål.




ha en bra kväll och lycka till nästa gång hos tandläkarn.


Mohahahahaha

// Disturbedkarro
2008-12-09 @ 20:01:10 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0