DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Smartast!

knappt ätit någon frukost eftersom jag inte hann.
han äta en macka och dricka ett glas mjölk alla fl.

Sen nu har jag haft lunch sen ett tag tillbaka men forfarande inte ätit än.

Det är julbord och vildmannen på samma gång och det känns inte ett dugg pepp kan ja ju säga.

Ska gå me sofia på stan idag men hon börjar skolan om typ en kvart och jag har redan slutat.

Så därför sitter jag här och försöker få tiden att gå så att jag inte behöver vänta så länge på stan.

måste köpa julklappar och kolla lite kläder och så.

inte det roligaste att göra.

Jag är så otroligt läss, varje gång jag ska ta på mig nya rena kläder och bestämma vad jag ska ha på mig så blir det samma och samma.
Jag orkar knappt ha några kläder, d ända ä ju att d bli kallt.

humh.. *suck*
ja har ett dilemma, är hungrig men vill inte gå och äta än + att jag inte är spec förtjust i julmat.

men tillslut så brukar ju hungern gå över och man har ingen aptit längre utan måste tvinga i sig något.
nu känns inte d särskillt troligt eftersom min mage nästan är tom.
Den börjar säkert sanart att kurra.

Jag har kommit underfund med att jag måste få min underbara blogg att bli lite roligare och mer personlig genom att göra nån cool lyout eller va d nu kallas.

Som sagt jag och design och grejjs och mina idéer är sämst :(


därför gör man så här.
man tvingar någon att fixa något till en eller så ber man om hjälp om hur man ska göra.

hum... d börjar nästan luta mot att jag tvingar någon att göra något kul åt mig.

men ja men den här "ekonomiska krisen" vi har nu lär det väl bli svårt.

får se hur jag löser det här.

Imorgon har vi julavslutning :D wiiie Äntligen.

3 veckor lov är int fy skam.

Jag länktar fressten till the sims 3 kommer ut :D
måste ha!

Jag vill passa på att rekomendera en bra bok :)

den heter Så Dumt! av Mia Törnblom
läste ut den igår kväll.

Nu ska jag börjar läsa en bok som heter Mias Dotter av Maria Eriksson.


Nu för övrigt är det Skillet som gäller.


// Disturbedkarro

2008-12-18 @ 10:53:52 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0