DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Veckans Förnedring?

humh.. nje kan jag väl inte riktigt påstå att det är roligt väder.

Men så här va d idag ha vi haft julgrejjs hele dag`n å när ja skull gå från skolan till stan så smsade ja och självklart så regnade de och va väldigt blött och halt och vips så låg man där i n vattenpöl och byxorna var nästan helt blöta.

Ja had tänkt gå på stan och fixa julklappar och så men de blev tä å skynda sä tä bussn å far hem.

Ärlig talat så ha man väl som ba vänta på att d ska händ, men ja som sagt väldigt kallt å folk måst ju ha bröja undra va man gjort eftersom byxorna nästan var dyngsura.

Sen så skulle jag ju gå hem från bussen den lilla biten och på våran gård är det jätte blött och halt, tänk er n upptinad skridskor is.
Mina skor blev också dyngsura.

D va ba tä å hopp in i duschen nä man komme hem.

Ja ä då gla att jag int slog mig å gjord illa mig eller så.

Nu sitter jag då här och tar det lungt och skriver det här fina och intressanta inlägget.

btw...! Ja jag har d låna 3 filmer från skolbiblioteket som jag ska se på jullovet :D
riktigt smart får ju hoppas att dom är bra.


Nu ska ja gå å mysa framför tvn ;)


Ha hä sä bra.


//Disturbedkarro


ps... vad ni än gör smsa int samtidigt som ni gå tä blöt halk slaskä >.<
d slut hä som ja eller värre.
2008-12-17 @ 16:04:29 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0