DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Försten i !?

hehe jag glömde en detalj, att jag blev sist i ^^ :P haha jag är för smart.
djupvik, så härlgt hä blev när man väl had doppa sig. ;)

första doppet för i sommar med soffi å hennes syrra elin ;)

kanske det sista med.

ska då upp tä stuga i helgen å bada tunna hä måsst ja då göra.

ska baka mer mjukt tunnbröd också.

ska bli bjuden på middag på lördag också härligt :)


mohahaha åt glass å jordgubbar idag :P :D 
de ni , dom var super goda jordgubbarna :D

önskar bara att vi hade kvar jordgubbsplantorna som fanns i stugan.
men så går det när man har en farfar som är där och grejjar å hittar på att ränsa bort nästan allt.

det var dom goaste jordgubbarna :(

men men det verka komma mer och mer plantor så man kan sprida ut dom.


minnerna med jordgubbs plock och det där stället.

allt känns så lusstigt att det blev våran stuga.


î  vila i frid Åke E
Ditt skratt kommer vi aldrig att glömma.


Nä nu så ska jag gå ut och njuta av solen och värmen :)

ha hä bra 


// Disturbedkarro
2008-07-30 @ 15:10:54 Galet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0