DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Hujj

Ja nu sä ä man hemme.

Komme hem igår ;)

vare tä stuga i en och en halv vecke nu.

utan tv, dator , kompisar, tidningen och en härlíg säng.

man bli nästan folkskygg :p

inge grannar nästan inga man pratar med så bara folkskygga underliga typer vä stugan.
ingen bra affär. Dyraste affären om hä va i hela sverige elle om hä va i hela västerbotten, ja mått int kom ihåg.

Nu ha macallan vår söt och goaste hund hållt sig frisk i över en månad så vi fortsätter hoppas på att det sak gå vägen den här gången.

Utan honnom så går ingenting.


Jag är lycklig över att jag tog rätt beslut, vet ju aldig hur det gått annars, nu har jag en chans att rätta till livet å stå på egna ben.

inget slit o släng!






Jag har dom i mitt liv som jag verkligen behöver.

Jag har äntligen fått en lyckad sommar och jag har klarat första året i gymnasiet.



Ja, Ja säg då d.
17 år å äntligen känns d som om man börjar begripa sig på allt.
Det gäller att ha båda fötterna på jorden bara.



Man ska inte gå å va avundsjuk, va ska hä tjän tä?
De slut ba vä att man glömmer bort att va tacksam för d man har.
Tänk på d du ha å int på d du int ha.

Skänker tankar till en släcking som haft d svårt.

hejjs

Jag ä tacksam för alla som finns i mitt liv! 
http://www.youtube.com/watch?v=welnlg3svTw&feature=related
2008-07-23 @ 21:33:29 nytt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0