DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

De du.

1 an snart gjord.
skolavslutning imorrn sen så har man 3 veckor med matte "sommarskola" vilket jag måste och ska klara.
måste klara matte A kursen.

måste bevisa för mig själv att jag kan lyckas och klara det.

det är bara att ta gasn i bottn så borde man fixa det,

att oroa sig för framtiden är kanske inte så smart att göra redan nu.
borde bara ta dagarna som dom kommer istället som man gjorde när man var liten för då borde man slippa få panik att man inte räcker till, till allt man ska göra.

Jag ska klara allt det här och lyckas bra!

Jag blir läss på mig själv rätt ofta och psycar mig själv antar jag.
De ända man kan göra är att försöka att låta bli att tänka på sånt.
man ska vara lugn och så kommer allt ordna sig.



Oroar mig för allt, sån ä ja.


jag hatar min hals >.< den har kronglat sen skolan började i Augusti.
blir galen O.o
förkyldning efter förkyldning. när ska man bli kvitt eländet?


buhu... "det är så synd om mig" :P


Jag är laat :P


nu ska jag ta och avsluta skrivandet för annars blir det väll flera sidor av massa trams :P



min blogg är ganska så onödig om det är någon som ville veta ^^


bye 

//disturbedkarro
2008-06-10 @ 13:15:22 Smartast Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0