DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

huvva nä :S

imorrn börja man jobba då >.< 3 veckor till i skolan blää...

men ska klara av det också.

jag kan och jag måste klara av matten.

de ba ä så.

jag måste vinna över mig själv helt enkelt.

måste få självförtroeendet tillbaka.

En äkta Eriksson ger aldrig upp, men ska inte förneka att vi är rätt glömska.

hoho... ^^


rätt okej igår kv.
förutom att det slutade med att det blev lite för mycket för endel.


jag ä då stolt över mig själv :D jag klara av att stå emot.

Jag dricker inte, röker inte, snusar inte, drogar inte ( eller okej jo d gör ja ibland men vilka gör int de? :O )


de blev rätt sent igår kväll  me >.<
ska upp tidigt imorrn.

lyckatill >.<


aja nu ska ja slut å pladder på.


bye 
2008-06-15 @ 13:50:06 Väder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar du droger ibland?

2008-06-19 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0