DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

kolla in min nya ;)

 min nya blogg ;) 

http://kaaroliina.blogspot.com/

kom gärna in å kik  ;)


Skolavslutningen i prinsip sög förutom 3 orna som störde oss i valhalla ^^

Skol kören var också bra ;)

vi fick ju int änns betygen >.< va ä hä för nå?


Men ja ä LYKLIG ändå :D
jag har något som är svårt att få :]

jag har massa underbara vänner :] och en annan speciell person som betyder sjukt mycket :)


pluss jag fyller 17 år snart å jag måste se till att den dagen bli bra :D


Från och med nu ska jag göra allt för att få bättre självuppskattning och ta emot komplemanger och jag ska klara av det svåra.


Love you always my sweety ;)




bye bye

2008-06-13 @ 12:55:41 Smartast Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0