DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Myys :]

De var otroligt mysigt en kväll när mac låg en bra stund i min säng tills det blev för varmt och han la sig nedanför.
Det är en enorm trygghet att veta att han är där :)
när jag vaknade så var han där ;) 
han väkte mig på morgonen och komme å la sig en stund.

En mysigare hund får man allt leta efter ;)

Allt som man säger till hunden stannar hos hunden.
ganska skönt att slippa en skvaller bytta i familjen.

det är härligt att ha hund :D
man blir go av sig :]
det smittar ;) 

nu ska jag ta och försöka vila bort huvudvärken puss alla


ps. glöm int bort att jag fyll år snart ;) 


de va allt .. hare mojjs ;)
2008-06-19 @ 19:29:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0