DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Tittut!

Ja nu ha man vare borta hela helgen i stuga och fixa å dona.

Satte pären å lasta in ve.
Fick mig en ganska rejäl solbränna på axlarna medans man tillbringa några timmar att va tä pär lanne.

Ja och mors gick på fredag och lördag långpromenad 6 km som det är runt baksjöberg och baksjöliden.

Har läst rätt så mycket med.

fixat middagen och så med.


Idag var en värd dag  det  började med att jag först vaknade vid 4 och gick på toa och sen for till skolan vanlig tid eftersom vi hade en lektion vi fick se på en rätt kul film.
sen slutade jag och då passade jag på att rensa skåpet och så och sen for ja hem.
sen har jag bara slappat för varit mega seg >.< :P


imorrn äre nå utflycktsgrejjs me klassn å så på mariebergs ängarna och ja hitt int dit >.<
känns ju bra...
sen skull vi tä skola å käka "vildmanna lunch" jammie... >.<
sen ska vi få si på 2 orna och 3 ornas filmer ;)

jag fundera på att strunta i att fara.

men vill ju se filmerna men men..
få väll si hur ja gör.


ha hä gött ;)
2008-06-09 @ 18:42:06 Galet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0