DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Ansträngande.

Gått midgårds joggen idag 5 km med bandage på benet eftersom något har hänt så det gör ont så fort jag tar ett seg.
Slutade som tur var efter det så fort hem å käka.

Nu måsste jag väll ta och gå ut vä hun snart och kanske åker på att laga middagen också.
Har jag tur så hinner jag klart samhälls inlämnings uppgiften.
måsste bli klar med den helt enkelt.

nu är jag trött och sliten, brorsan gör inte som han lovat och därför så åker jag på allt jobb.
Men det är ju så jobbigt att ligga och sova hela dagen så och vara arbetslös.

Jag tycker jag är lat men jag gör då saker jag lovat att göra.

mac fick vara i hundgården i 8 timmar idag ungefär eftersom brorsan inte kan kliva upp någon gång.
Så jah.. de blir jag som får ta och försöka orka och hinna med allt.

men nu måsste jag gå bye..


kram kram

2008-05-22 @ 14:26:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0