DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Breathing Slowly

Crossfade <3Finner kärlek och lycka genom musiken :D

I love Crossfade :D

http://www.youtube.com/watch?v=gVbz7EEN6Ms&NR=1

Idag hare vare en rätt påfrestande dag.
Haft matte, samhällskunskap (grupp redovisning, gick näst intill kasst)
sen så har vi istället för svenska ha vi sett nå teater grejj.
skulle va från 1 till 4 vilket vi inte visste om och var därför tvungna att skynda tillbaka till skolan igen
efter halva tiden.
de var drygt. sen fick man jäkta till bussen så man int skull missa den.

Men sen så åkte jag samma buss som Soffi hem :D de va trevligt :)

Men nu så ska jag försöka göra något vettigt som tex. skriva mer på engelska grejjset.
eftersom jag ska ha na- prov på engelska lektionerna eftersom jag var så otroligt klantig
och missförstod när det skulle vara.


ha hä bra ;)


bye
2008-05-26 @ 18:59:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0