DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Jag är rätt mystisk ibland jag också! buhu...

jag ska gräva en grop och sen hoppa ner och sen gräva över mig igen.... mohaha ^^

Idag har det varit en extremt jobbig dag trött... trött å trött.
dålig lunch så alla pengarna går åt att köpa lunch >.<
buhu.. jag ska bli "kanin" för då kan man bara sitta och gnaga på sallad och en morot ^^ mohaha
Jag hatar att de ska vara så kallt nu ute >.< buhu... *snyft*

Jag saknar soffi :(
buhu...

jag har kommit underfund att "Troja" inte är en bra film den är västa ful..

En tjej som blivit hemligt förälskad i en man som bor i troja eller va han nu het och hon är alla fl gift med en i ett annat land men flydde med Akyllis.
Det blir strid mellan den där mannen som bor i troja och den här karln som blivit bestulen på sin fru.
Det slutar med att mannen från troja och hans arme dödar den andra karln.
Eller det var Den mannen som blev kär i tjejen hans bror dödade den andra karln.

Sen ser man att tjejen lutar huvudet på sned...


asså fatta vad sjukt.
ofta man reagerar så.



aja men i alla fl. den ä ju typ 3 timmar lång.


Jag har också kommit fram till att Antiken värkligen är Antik.


nu ska la göra nå vättigt buhu...


Go Kväll!
2008-05-19 @ 19:25:56 Smartast Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men aaaw!! Saknar dig med vännen!!!

2008-05-20 @ 19:50:52
URL: http://radioaktivanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0