DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Jiho...

Jiho ja nu så :P

kulturnatta imorrn då tagga :D

trött har ont nästan överallt men jag klarar mig ändå :P
mohahaha 

man ä ju int 70 ba start 17 så man tyck ju att man ska slippa ha värk >.<

Jag är trött och sliten och måste skriva klart samhälls grejen >.< dryygt.

I just wanna sleep :P

hoho tonade håret idag ;) mörkbrunt så ä typ svart igen :P
fått tillbaka glans och håret ser mycke bättre ut nu det är bra :)
d ä bra att man känn sä fräch i håre i alla fl ;) 
slipper känna sig lite gammal och grå, det är bara kroppen som besvärar :P


jag slutade 10 idag ;) snacka om myys :D 
äntligen så va Foto läraren "Låke" borta han va typ bortrest .
bara 2 lektioner idag :P
igår hade jag bara en och slutade 12 ;) bara midgårdsjoggen och nå grejjs som arena had fixa ihop de va lite lekar typ..
de va "Don`t drink and drive" tema.
läskigt >.< man fick ha sånna här skyddsglasögon med styrka i och sen så skulle man gå en hinderbana, de skulle visa hur det blir när man är full :P

blev typ hel knäpp och yr efter det >.< 

fasst ä ju typ nyckterist så och + jag blir jätte lätt yr.. bläää säg ja ba.

Ja men nu ska jag ta och göra lite nytta innan man slocknar helt :P haha^^


aja hare gött bye ;)
2008-05-23 @ 19:01:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0