DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Kultur

Kulturnatta 

jajje men hä börje bra >.<  världens huvudvärk och en kvart sen knök full buss.
Sen fortsatte de me att ja träffa massa folk och ungicks hela kvällen me soffi och samuel de var trevligt :)
såg musik 3 orna uppträda de var rätt bra, sen blev de döbelns en liten stund men de va typ total dött där så vi gick till torget istället för att kolla in Thomas Di leva och jag har  verkligen fått en bra uppfattning om han.
Han är lika crasy som carola och kastar frukt till publiken och han har älskat med hela umeå.
Han passar inte som gitarr spelare, såg bara allmänt sjukt ut.

Sen fortsatte kvällen mot sitt slut för mig och de sista jag hörde var första låten av F- type.
de var rätt bra faktiskt men de blev kallt, jag var trött och utmattad av huvudvärken som man hade när man komme till stan så jag bad brorsan skjutsa hem mig.


Jag har kommit fram till en till sak.
Jag är verkligen inte i form för något.
Idag var det första jag fick göra var att ta en till värktablett för hade extrem huvudvärk.
Min hals är inte fortfarande bra och det tär också.

L.....s fyllde år igår :] hoppas du fick en bra dag :)

Idag har jag alla fl cycklat till mormor å morfars stuga me morsan å vi fixade fötterna med den här fotfilnings maskinen.
Sen blev det såklart fika och sen efter ett tag så for vi hem å fixa middan å sen så sitter jag här nu och ska fixa fram lite fakta till nå skolgrejjs och sen gå promenad me morsan.

ändå cill dag idag :)
morsdag å allt.

Men nu ska ja ta å göra lite nytta. 

ni få ha nä.
2008-05-25 @ 18:14:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0