DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Ledig dag!

ledig och ledigt , klev upp kring 8 käka lite och såg tv sen for jag en sväng och sprang sen så dammsög ja nedervåningen och tog sedan en dusch sen så ska jag fiksa middan.

jag tycker att Dagsverket är drygt när man är ledig fasst ändå ska göra sysslor hemma för att få pengar för det.

jag är matt och orkar inte så  mycket.
Blev ingen lång jogging tur eftersom min kondition är sämst och hade inte planerat att springa från början.


Aja men nu ska ja ta och dammsuga övervåningen..
Sen måsst ja komma ihåg att borta och kamma mac.

buhu... >.< vad jobbig dag..
lever den här dagen med massa vatten.

Det är liksom grejjen i hettan och när man arbetar.

bye 
2008-05-29 @ 14:28:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0