DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Super dag :D

Denna dag måste ju bara vara min :)

Jag vann 100 kr i presentkort på bio från utlottningen av midgårdsjoggen ;)
Snacka om nice :D

Dagen fortsatte bra med :)
Jag fick veta att jag kommer få VG i Data vilket är jäkligt bra när jag inte gillar det och inte gillar läraren.

Sen så fick jag veta att jag kommer få VG i Foto också och det var riktigt nice :D
Fasst ingen fick IG eller G bara VG eller MVG så det betyder ju att alla har lyckats bra ;)


Nu sitter jag bara och njuter för i helgen blir det stenträning inför Sh-Ekonomi omprovet >.<
så otroligt drygt men måste bara fixa det.

Jag blir lite läss på läraren i Sh för hon hittar aldrig mina mail i tid och tror hela tiden 
att jag inte skrickat dom när hon läst mailet och sparat bilagan.

Hon måste ha väldigt dåligt minne eller så bara otroligt mycke att hålla reda på.


Ja ja nu ska jag ta och gå och dega framför tvn och se om det är något värt att se änn.

Går man Film så gör man ;)
hehehe


Nice väder vi har tänka sig soligt och jätte varmt nu får bara hoppas att det håller i sig så vi inte få mer kallt.


Jusste snart sommarlov med ;) en vecka och några dagar kvar ;) 
Sommar jobb blir det "Sommarskola" för min del får bara hoppas att jag klarar det och får betyg i matte A kursen.
Skulle vara en sån stor lättnad och kännas så otroligt bra för då skulle nog självförtroeendet börja komma tillbaka .


Men nu ska jag sluta babbla på här.


Nu ska jag gå och gotta mig i att jag faktiskt inte är så dålig på allt som jag nästan trodde där ett tag.

Ska njuta att det idag var sista data lektionen med :D sååå skönt ska ni veta ;)


Ha hä ;)
2008-05-30 @ 15:20:18 Galet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0