DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Är det inte för typiskt.

Ända man orkat göra idag är att glo på film och sett tv.
suttit här förrns nu.
Har fått värre hosta igen. så där när man nästan hostar så att lungorna ska fara ut.
Sen har jag varit små yr hela dagen och ont i skallen.
Sen blir man ju så där små frusen och så med men blev ändå bättre när jag tog en dusch.

Jag har matte prov på måndag och historia prov på tisdag sen har jag inlämmnings uppgifter i veckan också.


Världens sämsta timeing >.<

jag har knappt orkat titta på matten eller historian.


blää för att åka på förkyldningar.



jobbigt.

Inte nog med det man klarar ju nästan bara av att äta onyttiga saker bara för att det är det som har någon smak.
Typ iget skakar gott.

Har alla fl druckigt massor idag fast det ända jag ätit hittils är lite soppa och chocklad och nötter och sånt.

får väl se om jag orkar fara till skolan imorrn för att bara ha matte prov i alla fl. har det första lektionen.

men känns inte riktigt så peppande.




får väl se om jag får i mig något av den goda middagen lax och potatis med avokado.
det är gott men ja inget är typ gott när man är förkyld.

Har druckigt rengörings medel (coca cola) för att rensa kroppen :P
haha man blir typ fortare frisk om man äter och dricker onyttigt.
ostkrokar och coca cola och balkar d vore ju super nice jusst nu :)

nä nu ska jag gå och föröka få i mig nå mat.


bye bye

//fDisturbed karro
2008-11-30 @ 16:23:03 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, man blir inte friskare av att äta onyttigt, då måste kroppen förmodligen bara jobba mera eftersom det är kemiska och konstiga saker som vi inte åt på stenåldern, och då kan den inte fokusera på att få bort sjukdomen. lär

2008-12-02 @ 22:22:02
Postat av: Sorman

Nej man blir inte friskare av att äta onyttigt, då måste kroppen bara jobba mer för att det var ju inte sånt vi åt på stenåldern tex. Det ä'r en my tatt man blir friskare av att dricka cola . Sorry

2008-12-02 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0