DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Inte en dag försent!

ÄNTLIGEN!!! 

nu kan jag hälsa på farmor och farfar igen och slipper oroa mig för att den där hunden ska få en knäpp när som helst.
en sak som lättat från hjärtat.
Nu slipper man ju mardrömmarna också :D


I feel so grate ful :D


d jag sa när jag fick höra det var att det här måste vi fira med våran "macallan" visky :P
 
Hur nu det skulle gå ihop eftersom jag inte dricker :P


Hade Kendo på idrotten idag det var kul men svårt :)
men man fick skrika och ha sig hur mycke man vill :D


nu måste jag skriva och få klart engelska talet som jag skjutit upp ett antal ggr nu >.< fy skämmes på mä.


nu har vi fått bradband, it- telefoni och kabeltv inkopplat helt nu är det väl bara själva installationen och aktiveringen av allt.

då slipper man problemet med parabolen som är så väderkänslig att det inte går att se tv.


på fredag blir det mysigt :)
ska gå och fika med karin :)
hon fyllde ju 17 år i måndags och jag hade inte tid att träffa henne då och bju på fika så vi bestämde att vi skulle göra det på fredag istället.

Helgen blir det mycket plugg. 2 prov nästa vecka.
matte prov på måndag och historia prov på tisdag.
sen har jag läxa på svenskan också.
bah.. inte spec pepp.

känns otroligt sämst att man nästan aldrig har tid att umgås med sina fina vänner :(
men jag ska ta mig tid så snart det lugnat sig i skolan.


bio på torsdag kväll med en filmkurs jag läser i skolan och vi ska se  "låt den rätte komma in".

bio film som först var bok.

nä nu ska ja ta å dra vi hörs.


btw. nu hade jag tänkt ta och fira vad det blir för något återstår att se :P


humh.. hoppas bara det inte blev så farligt för farfar som blev biten igen.
sista gången det händer äntligen!



bye bye // Disturbedkarro
2008-11-25 @ 19:04:04 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0