DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Film nörd man är <3

ja i veckan har jag sett

"This is England" och en annan film i skolan vilket jag tappat namnet på.
Fredag kväll såg jag "Mannen som visste för mycket" - A Hitchcock
Sen i lördags såg jag Hannibal med sofia den var lite små äcklig på slutet :P
Idag söndag har jag sett Irene Huss- Nattrond vilket var bra :)
Nattrond


jag har försökt göra klart orsaksanalysen men det står liksom still.
har ingen ro att få det gjort >.<
ska lämnas in i morrn dess värre. >.<
jag orkar inte... bläää.

fick gå idag och leta efter sofias syrras cyckel som försvann igår efter att hon varit hos mig så hon fick gå hem.
Vi hittade den som tur var så det känns bra :)

jag önskade att man orkade göra allt som man måste göra.

jag blir så läss på att ha massor att göra och tänka på så vet inte i vilken ände man tillslut ska börja >.<

Morfar fyllde 70 år i onsdags :)
Vi åt go mat`n å hade det allmänt rätt trevligt ;)

men nu ska jag försöka få något vettigt gjort.

bye //Disturbedkarro
2008-10-19 @ 16:23:58 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0