DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Film veckan :)

Jag var sjukt trött i onsdags kväll. När jag komme hem och hade ätit middag så hamnade jag på sängen och små sov.
fasst det var hel mysigt eftersom jag hade mannligt sällskap ;)
d ni.
Int allt för ofta man har d :P hehe


I torsdags så var jag med Sara efter skolan och vi åt middag på Subway och sen så gick vi å såg på bio :)
"Patrik 1.5"  ;) haha den var bättre än vad jag trodde.

film jag sett på bio

I Fredags alltså igår så såg jag "Lammen tystnar" vilket inte var ett dugg hemsk som jag trodde.

Ikv har jag tänkt se "Hannibal" som är fortsättningen på "Lammen tystnar"  får väl se hur det blir.

Läxor i helgen också  otroligt peppande >.<

Jag är smått uttråkade känner ja :P
haha^^ men aja så kan d va.

hum.. önskar jag orkade fixa min blogg så den blev mer personlig och så.
men jag har inte orken att försöka göra något åt det.


Jag har skaffat bdb igen. nu heter jag Dymn ;)
ska börja att fröska få dit några intressanta bilder snart.


Nä nu så ska jag fortsätta att roa mig höhö :P
Jag säger MUSIK :D

hejjs

//Disturbedkarro
2008-10-11 @ 15:32:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0