DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

All denna klagan.

ja huvvaligen.
vad slö man är, men verkar som det börjar gå åt rätt håll... bättrings vägen.

än så länge så känner jag nästan inte av någon huvudvärk vilket är ett tecken.


 jag har börjat med den super "roliga"  läxan också.

jag plockade ur diskmaskinen och diskat för hand.

jag har ätit och jag känner mig rätt bra nu faktsikt.

tänker nog försöka att hålla mig på övervåningen eftersom det är kallt där nere.

vovven kommer hem ikv :D saknad :]


det är söndag idag och det suger ganska mycket eftersom jag typ bara legat i helgen känns det som.

det är soligt idag med. en anledning varför jag inte kan ta en promenad eftersom jag är ljus känslig.

sjukt jobbigt att vara förkyld.

men som sagt det verkar börjar ge sig nu.

hum.. undrar om jag har vitamin brist eller om det är att jag inte använt bettskenan på ett tag.
vem vet den 22 oktober ska jag till tandläkarn och kolla om jag har fått nå hål och kolla bettskenan.
får typ ont i huvudet när jag har den nu så jag vet inte.


...  Så här ser jag ut när jag är sliten, vilket är rätt ofta nu för tiden.
men orkade då i alla fl sminka mig så att de inte skulle synas så mycket.
det är ju rent jobbigt med hel skabbiga bilder på sig själv när man är osminkad också.






nu ska jag försöka läsa lite mer.
 
//Disturbedkarro
2008-09-07 @ 13:17:17 Väder Permalink


Kommentarer
Postat av: Nobbe

Photophobia for ze loose...

2008-09-08 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0