DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Blä.

Varför?  har varit förkyld i 9 dagar nu.

sommnar nästan på lektionerna, får ofta rejäl huvudvärk och rejäl hosta och så.

man orkar ju inget alltså >.<

bahh..

varför ska man aldrig bli helt frisk.
jag måste hitta någon aktivitet och få igång kroppen och immunförsvaret igen så jag inte fortsätter så här.

man blir ju små nedstämd av att vara så här trött och sliten med >.<


hoppas stockholm 31 oktober :]



Disturbed <3


nä nu ska jag kolla vidare if. jag har missat något mer eftersom jag knappt varit inne på datorn mer änn för skol jobb på ett bra tag.


i helgen ska jag se film, ska bla. se om sweeny todd hade jag tänkt. sen så ska jag  läsa en massa läxor.


kul kul helg. hoppas bara man kommer orka något.
jag som brukar sommna när jag ser på filmer när jag är jätte trött och sliten.
får väl se hur jag gör.

nu ska jag ta och gå hejjs.
2008-09-05 @ 18:30:53 Smartast Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0