DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

:)

trotts allt det jobbiga som hänt tidigare i livet så kan man ändå tillåta sig att ha kul och vara glad ;)

jag är näst intill vrålhungrig nu och jag vet inte vad jag ska äta och lär ju måssta göra upp en brasa för att kunna hålla värmen.

jag saknar redan mac fast han for igårkväll.
han ville ju såklart följa med till stugan och inte vara hemma med mig.
ja han ska ju alltid följa med överallt.

jusst nu så sitter jag och fryser om händerna och så.
jätte nice.

jag funderar på att sitta med vantar och vinterjacka och mössa innomhus.

humh.. kanske inte är så smart men aja.


jag kan faktiskt göra upp eld btw :P

jag var duktig idag sov till 10 :)
+ var mardröms fri ;)

känns ändå som man kan se fram emot att inte göra något idag.

fasst förhoppnings vis så ska jag se film med en kompis :)

det är otroligt mysigt att sitta under en filt i mörkret i sin soffa och sitta och se film med en kompis.

särskillt när man är lite "lost" som jag känner mig.


nu ska jag kolla smset som jag nyss fick av sara ;)


jag har otroligt fina vänner btw :D

<3 underbara männskor är vad det är :)


hejjs


//disturbedkarro
2008-09-13 @ 12:56:40 Väder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0