DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Funny!

mad world....

för dom som ids...

Varför ska man ha det så här?

helt sjukt.
vill bli helt bra nån gång.

vill helst bara glömma det gammla och ta in allt det nya.
det förflutna flåsar än hela tiden in nacken och förföljer än.

kommer man att kunna sova bra inatt?
det är frågan.

Jag ska då förhoppnings vis se film med karin imorrn kväll om jag inte blivit helt nerdegad.

helgerna suger för övrigt.
typ jämt själv... det är inte kul när man har hundra olika tankar och känslor som far omkring.


det var nice att träffa sara på stan å sitta å snacka me henne all fl :)

sen har jag pratat me soffi och karin också.

just a girl, no wanted, no cared, no drinking, no helped....

det är helt sjukt vad uttråkad man kan vara.

jag kan inte fara å se disturbed i stockholm på lovet som jag så gärna ville.

det suger värkligen, såg verkligen fram emot det.

fasst jusst nu vill jag bara att tröttheten och prestations ångesten ska försvinna.


är för dålig på att göra saker i tid, skuter upp allt och börjar nästan strunta göra saker, går hem när det blir för jobbigt och sover oroligt, blivit väldigt slarvig och gölmsk.

jag förstår inte var jag har hammnat, var inte sån här förut.

vill få tillbaka mitt liv.

när en lärare säger att man är väldigt "reserverad" börjar man faktiskt på att fundera och inse att det verkar stämma.

jag har glömt hur allt var när det var bra och hur det var innan det blev så här.

jag borde inte ha rätt att klaga. har det hur bra som helst.

stackars er som läser det här kan ju inte vara särskillt kul.


jag orkar ingenting.
skulle igentligen kunna ligga i sängen hela tiden men eftersom jag har saker jag måste ta tag i så kan jag inte göra det.


fången, bestulen, borta, förvirrad, trött...

nu ska jag inte skriva något mer det blir bara massa sturnt som ingen orkar läsa eller varför skulle ni bry er om sånt?


gör inte som jag, tar er lös innan ni sitter fast och inte riktigt kan bli fri.


ha en bra helg.


//disturbedkarro

2008-09-12 @ 21:14:22 Väder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0