DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Jag ser nu.

jag är otroligt trött på att vara så trött och inte orka något.

hade film hela dagen idag ;) d var trevligt tills vi kom till sf och jag halvsov under filmen.

2 filmer på en dag blir för mycket för mig :P
+ då att man haft film lektion om filmens uppbyggnad och sånt.


får se om jag orkar se mer film imorrn eller hur det nu blir.

söndag ska jag till Fernando (vår härliga filmlärare) vi ska planera hela klassen om vilka filmmanus vi ska filma, ska bli kul :)


"jag lever mitt egna lilla liv"



jag önskar att jag fick uppleva något lättsamt nån gång.



gah.. d kommer ju bli kul, börjar redan gruva av morfars 70 års dag. eftersom vi ska äta middag i "kaoset".


mac fyller 3 år den 25 :D
måste bara komma ihåg att köpa något till han :)


brorsan fyller 20 år den 22 oktober så måste väl fixa något där också.
ska bla. baka nån tårta och så.



jag känner mig som ett par gammla utslitna jeans.


så fort jag sitter ner ett tag så sommnar jag istort sett.

tandläkare är så dryga >.< d inkluderar min "morbror".
men har fått typ 4 tider nu tror ja.
först så fick jag en tid som vi bokade om sen så bokade dom om den eftersom det inte gick för dom och sen så gick inte den tiden för mig så bytte jag igen.

d kommer sluta med att jag skiter i alltihop eller att jag blir så förbannat läss att jag skäller ut dom.

först får man vänta flera år för att ihuvudtaget få en kallelse och när man väl fått d så måste man ändra miljarder gånger och det skjuts bara upp mer och mer.


det är sånt här man kan bli helt knäckt av.


nu ska jag gå och kolla om man får ha hunden hemma i helgen eller inte.


hejjs


//disturbedkarro

2008-09-19 @ 18:52:46 Väder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0