DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Rädslan för allt och inget.

att inte förstå vad som händer eller vad som är felet riktigt kan skrämma livet ur änn.

varför ska man måsta känna sig så knäpp?

när man mår så här så kommer ju all gammal skit upp till ytan.

bläää vad jag hatar det.

måste försöka att inte tänka på det.
förstår inte varför det ska kännas så svårt.

jag är trött, sliten och kännt mig lite små borta hela dagen.

fick lov att ta huvudvärkstablett till slut för att kunna känna mig som en människa.

kanske är det så att man får smått ångest av att inte orka pristera något.
bara de att man som sommnar till på lektionerna.
man inte orkar göra något åt sina läxor och att allt känns lite hopplöst för stunden.


jag vill bli frisk och kvitt denna besvärliga förkyldning.
det värsta är den återkommande och intensiva huvudvärken som gör att man blir jätte trött och gör så att man kan sommna när som helst och var som helst.

jag har sett på tv, suttit vid datorn, tog in posten, diskat lite, satt igång diskmaskinen.

får väll se om jag orkar tömma den ikv eller om jag blir lika trött som igår att jag nästan inte orkar gå upp och lägga mig i sängen utan sommnar nästan i tv soffan framför  "sweeny todd" filmen som jag tycker är bra.

härligt att bara behövt drömma en mardröm om det där igen.
hoppas jag lipper nån mer och jag hoppas jag slipper uppleva det i ril igen.
typ men för livet.


jag insåg idag vad isolerad jag är.
har slut på pengar på mobilen så kan inte smsa med folk och jag orkar knapp sitta vid datorn, så det är ett under att jag orkar skriva allt det här fasst jag är som inte 100 % vaken så.
hamnat i nån slaks "vaket men borta stadie".

det känns som att jag inte sovit på ett helt dygn eller så fasst jag sov faktsikt i natt, hur bra det vet jag inte.

jag börjar bli trött av att ha det så här.



det är  ju helt sjukt.


nu är jag utmattad igen.
ska nog ta och vila ett tag igen.

bye
2008-09-06 @ 20:41:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0