DisturbedKarro

I tried to be perfect it just wasn't worth it.

Världens roligaste telefonsamtal på länge.

Jag ringer till farsan...

Pappa svarar efter en stund.. - Karr.... nej Gunnar, det är ju du som ringer.

sen så börjar han skratta och jag skrattar.

så kan det gå när man kan se vem det är som ringer på mobilerna.

Från och med nu heter pappa Karro ist för Gunnar.
frågan är bara vad jag ska heta :O


Helgen har varit härlig :)
for hem och hade  Sara som sällskap vi såg 2 filmer en "Irene Huss" och den andra var "Solstorm" och den var dålig.
Vi åt en del gosaker med ;)

sen så skulle hon sova över och ja vi har haft fina samtal idag och igår :)

hennes morsa var btw väldigt snäll och skickade med en falafel macka till mig :D mums ;)

detta måsste vi klart göra om ;)


jag tycker man ska ha en mysigt övernattning med massa fina vänner :)
det skulle varit otroligt kul + en massa film :D

någon som gillar förslaget?


nä nu ska jag se till att få något vettigt gjort.

ska väl fixa till fötterna ikv me våran fina pedikyr och manikyr sett ;)

ja jag är "utseendefixerad" jag vet.
det är viktigt att ha fina fötter tycker jag.

aja nu ska ja sluta att vara så flumm :P

vi höres ha hä

btw jag saknar fin flickorna holmsund/obbola.


http://www.youtube.com/watch?v=IdSXvUBbfqA

//disturbedkarro
2008-09-27 @ 16:46:20 Väder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0